برگزاری مسابقات فوتسال جام کیفیت

مسابقات

همزمان با روز ملی کیفیت، مسابقات فوتسال جام کیفیت میان شرکت‌های بازرسی عضو جامعه ممیزی و بازرسی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، مسابقات جام کیفیت ۱۴۰۲، با هدف ترویج فعالیت‌های ورزشی و افزایش نشاط و سلامتی کارکنان صنعت بازرسی کشور، از 22 مهر ماه همزمان با روز جانی استاندارد تا 18 آبان ماه مقارن با روز ملی کیفیت در تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌هایی که تمایل به حضور در این رویداد ورزشی را دارند، می‌بایست تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه نام و مشخصات کامل تیم شرکت خود را در نامه‌ای رسمی به آدرس ایمیل info@isqi.co.ir یا شماره فکس ۸۸۰۲۰۵۴۰ ارسال کنند.

لازم به ذکر است، ثبت نام در این رویداد ورزشی برای اعضای جامعه ممیزی و بازرسی ایران در سال ۱۴۰۲ رایگان بوده و هر شرکت می‌تواند حداکثر دو/2 تیم دوازده/12 نفره را برای مسابقات معرفی کند. در پایان مسابقات به تیم‌های فینالیست هدایایی به منظور یاد بود اهدا خواهد شد. همچنین شرکت‌هایی که تمایل به اسپانسری و حمایت از این رویداد را دارند، می‌توانند درخواست خود را به صورت مکتوب تا تاریخ 29 شهریور ماه 1402 به ایمیل رسمی جامعه ممیزی و بازرسی ایران به نشانی info@aisiran.org ارسال کنند.

زمان، مکان و اطلاعات بیشتر درباره این رویداد ورزشی پس از ثبت نام تیم‌ها و مشخص شدن اسپانسرهای مسابقات متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

About Author