روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: ۶تا ۷میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود

رییس جمهور گفت: بهترین راه این است که ما از ویروس فاصله بگیریم و در اجتماعات شرکت نکنیم.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در گزارش امروز دیدیم که برخی استان‌ها در زمینه بستری شدن بیماران کرونایی شرایط مناسبی ندارند و رو به افزایش است و در مسیر خیز هستند.

وی تصریح کرد: از شرایط ایده‌آل آموزش فاصله گرفتیم. فکر می‌کردیم که شرایط به سمت آرام شدن است که هم‌زمان با بحث انتخابات و عید فطر و سفرهای تابستانی و ورود ویروس هندی از مرزهای شرقی و جنوبی، کار سخت شد و امروز با خیز صعودی در سراسر کشور تقریبا مواجه هستیم.

روحانی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم مرز را کنترل کنیم که در سرعت ورود، موثر است اما هر چقدر تلاش کنیم باز ویروس وارد کشور می شود.

رییس جمهور با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط ویروس کرونا در کشور، ادامه داد: بهترین راه این است که ما از ویروس فاصله بگیریم و در اجتماعات شرکت نکنیم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم. بطور کلی در کشور ۴۸ درصد پروتکل‌ها رعایت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته ۶ تا ۷ میلیون دوز واکسن وارد کشور می شود. در یکی دو هفته آینده می‌توانیم ده میلیون دوز واکسن در اختیار داشته باشیم.

رییس جمهور تاکید کرد: زمان مصونیت از این بیماری زمانی است که کل مردم جهان واکسن بزنند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *