انتخاب مرتضی طباطبایی به عنوان بازرس اصلی جامعه

مجمع

در مجمع عمومی عادی سالیانه جامعه ممیزی و بازرسی ایران، ترازنامه‌های مالی این جامعه تصویب و مرتضی طباطبایی تبریزی مدیرعامل شرکت آزمون آسا پارسه به عنوان بازرس اصلی هیات مدیره انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، در ابتدای این مجمع که با حضور بیش از 50 درصد از اعضا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، پیمان شاه اویسی رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالانه هیات مدیره، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در جامعه ممیزی و بازرسی ایران در پنج دسته بندی حکمرانی، عضویت، خدمات، تاثیر گذاری بر سیاست‌ها و تنظیم‌گری قابل بررسی است.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی اعضا، اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار صنفی، تشکیل کمیته‌های تخصصی، تعیین و تکلیف حق عضویت‌های معوقه، پرداخت جرایم مالیاتی و … از جمله مهم ترین اقدامات هیات مدیره جامعه در سال 1401 بود.

رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران همچنین با اشاره به ارتقا جایگاه جامعه ممیزی و بازرسی ایران در هیات ارزیاب و کمیته تصمیم گیری نهادهای بازرسی، گفت: خوشبختانه در حال حاضر ارتباطات خوبی با مرکز ملی تایید صلاحیت و سازمان ملی استاندارد ایران به منظور رفع معضلات و دغدغه‌های صنفی شرکت‌های بازرسی صورت گرفته است.

شاه اویسی ادامه داد: در سال گذشته تلاش‌های ارزشمندی به منظور افزایش ضریب نفوذ جامعه در صنعت و عضو گیری شرکت‌های جدید در جامعه اتفاق افتاد که در نتیجه آن افزایش 10 درصدی تعداد اعضا نسبت به سال قبل را شاهد بودیم.

وی با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط جامعه ممیزی و بازرسی ایران، اعلام کرد: تهیه و ارسال اقلام خوراکی و پوشاک به شهرستان خوی به منظور کمک به هموطنان آسیب دیده اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از سمت جامعه ممیزان و بازرسان ایران است که بدون حمایت شما اعضای محترم امکان پذیر نبود.

رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران، ادامه داد: بروز رسانی الگوی قراردادی (Terms and Condition) شرکت‌های بازرسی، تدوین سند مدیریت جامع صنعت بازرسی و تدوین جدول کامل فهرست بها و شرح خدمات بازرسی با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های بازرسی و آزمایش‌های غیرمخرب سه اقدامات حائز اهمیت در حوزه تنظیم‌گری است که سال قبل در جامعه صورت گرفت.

شاه اویسی درباره عدم موضوعیت گواهینامه ایمنی پیمانکاری برای شرکت‌های بازرسی فنی تصریح کرد: جامعه ممیزی و بازرسی ایران توانست ضمن نامه نگاری با مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، مجوز عدم موضوعیت گواهینامه ایمنی پیمانکاری برای شرکت‌های بازرسی فنی را از معاونت یاد شده دریافت کند. این نامه پس از دریافت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بسیاری از کارفرمایان شرکت‌های بازرسی در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو، نیرو و … ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، پس از اتمام صحبت‌های رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران، علی مهتاب روشن خزانه دار و عضو هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران، ضمن ارائه گزارش صورت‌های مالی به مجمع، به پرسش‌های اعضا در موارد مالی پاسخ داد و در نهایت ترازنامه منتهی به سال مالی 29 اسفند ماه 1401 به تصویب حاضرین رسید.

در این مجمع، مرتضی طباطبایی تبریزی به عنوان بازرس اصلی و حسن رضا صفری به عنوان بازرس علی البدل از سوی اعضا انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، پیمان شاه اویسی رییس مجمع، امیرمحمد برهان آزاد ناظر اول، رامین اشعری ناظر دوم، رضا حسن پور منشی مجمع، ماهان میرشفیعی نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران هیات رییسه این مجمع را تشکیل دادند.

About Author