مسابقات شطرنج جام کیفیت

شطرنج

جامعه ممیزی و بازرسی ایران به منظور اجرای وظایف خود در زمینه‌های رفاهی، فرهنگی و ورزشی مطابق بند 28 ماده 8 اساسنامه، در نظر دارد از تاریخ 5 تا 13 آذر ماه، مسابقات شطرنج 1403 را در شهر تهران برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، شرکت‌هایی که تمایل به حضور در این رویداد تفریحی را دارند، می‌بایست تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه 23 آبان ماه نام و مشخصات کامل نماینده شرکت خود را در نامه‌ای رسمی به آدرس ایمیل info@aisiran.org ارسال کنند.

الزم به ذکر است، ثبت نام در این رویداد ورزشی برای اعضای جامعه ممیزی و بازرسی ایران رایگان بوده و هر شرکت می‌‌تواند حداکثر دو2/ نفره را برای مسابقات معرفی کند. در پایان مسابقات به تیم‌های فینالیست هدایایی به منظور یاد بود اهدا خواهد شد.

همچنین شرکت‌هایی که تمایل به اسپانسری و حمایت از این رویداد را دارند، می‌توانند درخواست خود را به صورت مکتوب تا تاریخ 23 آبان ماه 1403 به ایمیل رسمی جامعه ممیزی و بازرسی ایران به نشانی info@aisiran.org ارسال کنند.

زمان، مکان و اطالعات بیشتر درباره این رویداد ورزشی، پس از ثبت نام تیم‌ها و مشخص شدن اسپانسرها متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *