توسعه همکاری‌های مشترک میان دو تشکل باسابقه ملی

انجمن و جامعه

اعضای هیات مدیره‌ی جامعه ممیزی و بازرسی ایران و انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک و تشکیل کارگروه‌های تخصصی تاکیدکردند.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، این جامعه روز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 میزبان اعضای هیات مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران در دفتر این تشکل بود.

در ابتدای این جلسه، سعید تاجیک رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران و عضو هیات مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران، ضمن طرح موضوع و مرور دستور جلسه، عنوان کرد: جامعه ممیزی و بازرسی ایران و انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران، اشتراکات فراوانی با یکدیگر داشته و بسیاری از اعضای جامعه در انجمن نیز عضویت دارند؛ لذا امکان و بستر مناسب به منظور برنامه ریزی و تعریف پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، نظارتی، آموزشی و … فراهم است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تشکیل فدراسیون استاندارد و کیفیت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، افزود: مرداد ماه سال جاری درخواست جامعه برای تشکیل فدراسیون استاندارد و کیفیت به معاونت استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال شد. با توجه به فرآیندهای مربوط به ثبت و تاسیس یک فدراسیون اقتصادی، انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و اسنجی ایران به عنوان یکی از باسابقه‌ترین تشکل‌های صنعت تست و بازرسی، می‌تواند در این پروژه همراه جامعه باشد.

در ادامه این مراسم علیرضا محب‌علی رییس هیات مدیره انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و واسنجی ایران، نیز ضمن تشکر از جامعه بابت برگزاری این جلسه، از توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده دو تشکل از ظرفیت‌های یکدیگر استقبال کرد و گفت: به طور حتم جامعه و انجمن در کنار هم می‌توانند ضمن اشتراک گذاری ظرفیت‌ها و توانایی‌هایشان، در بسیاری از زمینه‌ها مانند ارزیابی و نظارت بر عملکرد حرفه‌ای اعضا، افزایش قدرت چانه زنی با نهادهای بالادستی و … با هم همکاری کنند.

بر اساس این گزارش، صورتجلسه این نشست پس از اتمام جلسه ضمن قرائت به امضای حاضران در جلسه رسید و مقرر شد جناب آقای تاجیک به عنوان فرد حاضر در هر دو هیات مدیره ناظر اجرای دقیقا موارد مطروحه در این جلسه باشند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *