به رای و انتخاب نمایندگان بخش خصوصی احترام بگذاریم

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن تاکید بر رعایت و تمکین از قانون، اعلام کرد: آقای سلاح ورزی منتخب اکثریت هیات نمایندگان اتاق ایران است.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، پیمان شاه‌اویسی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در گفت و گویی با اشاره به شایعات مربوط به استعفای حسین سلاح ورزی از ریاست پارلمان بخش خصوصی، اظهار داشت: متاسفانه برخی دوستان حاکمیتی سعی دارند با جنجال‌های رسانه‌ای انتخابات قانونی ریاست اتاق بازرگانی و تمرکز آقای سلاح ورزی را برهم زده و اقدام به حاشیه سازی کنند.

وی افزود: فشارهای غیرقانونی که در واقع از طرف یکسری مطبوعات به ایشان وارد شد، به نوعی خلاف قانون، رویه‌ها و همچنین دستورالعمل شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، دستورالعمل انجمن عالی نظارت و رای قاطع هیات نمایندگان است. در چنین وضعیتی می‌بایست ضمن دوری از هیاهوهای رسانه‌ای، اجازه داد تمرکز لازم بر روی اقدامات تخصصی انجام و آرامش به فضای اقتصادی کشور بازگردد.

رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران تصریح کرد: تمامی قوانین و مقررات در برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران رعایت شده و آقای سلاح ورزی با رای اکثریت انتخاب شدند و همواره مورد تایید بخش خصوصی است.

شاه اویسی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی “ره” در خصوص اهمیت انتخابات، اعلام کرد: پیر جماران حضرت امام خمینی ره به ما گوشزد کردند که “میزان رای ملت است” بنابراین نباید با حاشیه سازی و جنجال آفرینی، اقدام به برهم زدن فضای اقتصادی کشور و خدایی ناکرده زیرسوال بردن اصل دموکراسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل اینگونه شایعات کذب منتشر شد، افزود: هر شخصی یکسری موافق و یکسری مخالف دارد؛ معمولا مخالفان جزو کسانی هستند که حتی نتوانستند به هیات نمایندگان راه یابند، چه برسد که جزو افراد و نمایندگان واجد شرایط رای دادن باشند. به نظر می‌رسد از طرف این دسته از افراد شایعات و شیطنت‌هایی مطرح می‌شود. عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: نمایندگان پارلمان بخش خصوصی و همچنین اتاق تهران و باقی اعضا با رای اعتماد بالای خود به آقای سلاح ورزی، ایشان را تایید کردند. آقای سلاح ورزی به عنوان رییس منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران صد در صد در این سمت باقی خواهند ماند و به هیچ عنوان قصد مریض شدن یا استعفا ندارد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *