علیپور در جریان بازدید از مرکز آزمون: برگزاری آزمون بازرسان فنی مطابق با استانداردهای بین‌المللی

بازدید مهدی علیپور، رئیس بازرسی فنی و متولی مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی گاز ایران ضمن بازدید از مرکز آزمون جامعه ممیزی و بازرسی و انجمن صنفی بازرسی‌های فنی و آزمایشات غیر مخرب ایران، بر ضرورت و اهمیت توجه به مسئله استاندارد به عنوان یک راهبرد عمل‌گرایانه تأکید داشت.

به گزارش روابط‌عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، علیپور پس از این بازدید در پستی اینستاگرامی نسبت به این رویداد واکنش نشان داد. وی در این پست آورده است: «بازدید امروز از مرکز آزمون ورودی تفسیر فیلم رادیوگرافی جوش و آزمون بازرسی برای متقاضیان فعالیت بازرسی در سراسر شرکت ملی گاز

از هر اقدامی در راستای ارتقاء کیفیت می‌بایست استقبال کرد. بله، کیفیت، واژه‌ای که در مورد آن در ایران بیشتر حرف زده‌ایم و کمتر به اقدام عملی جهت نیل به کیفیت پرداخته‌ایم.

خوشحالم که پس از پیگیری و جلسات یکساله و همکاری و همراهی جامعه ممیزی و بازرسی و انجمن صنفی شرکت‌های بازرسی فنی، مقدمات کار برگزاری آزمون ورودی بازرسان فنی (از قبیل تعریف زمینه‌های بازرسی، تدوین صلاحیت‌های مورد نیاز اشخاص در بازرسی، طراحی آزمون، تدوین بانک سوالات استاندارد) مطابق با استانداردهای بین‌المللی جهت فعالیت در شرکت ملی گاز فراهم شد تا یکی از ارکان مهم کیفیت که همان بازرسی هست با وسواس و دقت بیشتری انتخاب گردد و شاید بتوانیم به اندازه قابل ملاحظه‌ای ارتقاء کیفیت را در آینده در شرکت ملی گاز شاهد باشیم.»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *