امضای تفاهم نامه آموزشی با سندیکای صنعت برق ایران

تفاهمنامه

جامعه ممیزی و بازرسی ایران و سندیکای صنعت برق ایران به منظور ارتقا سطح دانش و مهارت‌های نیروهای انسانی شاغل در بخش صنعت تفاهم نامه آموزشی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی جامعه ممیزی و بازرسی ایران، هیات مدیره این جامعه صبح امروز (دوشنبه 5 تیر ماه 1402) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران میزبان اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران به منظور امضای تفاهم نامه آموزشی برای شروع همکاری‌های مشترک در این زمینه بودند.

در ابتدای این مراسم پیام باقری رییس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران ضمن ابراز خرسندی از همکاری مشترک میان دو تشکل ریشه دار و با سابقه اقتصادی، اعلام کرد: اتحاد و همدلی از جمله مهم‌ترین نکاتی است که تمامی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که امروز در جمع یکی از تشکل‌های باسابقه و متخصص در حوزه ممیزی و بازرسی هستیم و امیدواریم امضای این تفاهم نامه شروع همکاری‌های گسترده میان این دو تشکل مهم و ریشه دار بخش خصوصی باشد.

در ادامه این مراسم، پیمان شاه اویسی رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران، ضمن تبریک از بابت انتخاب پیام باقری به عنوان نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، چشم انداز همکاری‌های دو تشکل را امیدوار کننده خواند و گفت: به طور حتم با توجه به ظرفیت‌های بالای علمی جامعه ممیزی و بازرسی ایران و سندیکای صنعت برق ایران، همکاری اعضای این دو تشکل تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت محصولات و خدمات صنعت برق کشور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، سعید تاجیک نایب رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران نیز در این مراسم با تاکید بر تشکیل کمیته‌های تخصصی مشترک میان جامعه ممیزی و بازرسی ایران و سندیکای صنعت برق ایران به منظور افزایش همکاری‌های دو تشکل، ادامه داد: به زودی ضمن برگزاری جلسه مشترک با اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران، موضوعات فنی و راه‌های ایجاد یک همکاری مشترک و پایدار را بررسی می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، علی مهتاب روشن عضو هیات مدیره و مهدی نوروزی دبیر جامعه ممیزی و بازرسی ایران، منصور سعیدی و سیروس رضا مقدم دو عضو هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران از دیگر حاضرین این جلسه بودند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *