پیام نوروزی رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران

سعید تاجیک

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید

جلوه‌ی گلشن به باغ همچو نگاران رسید

دوستان و همکاران عزیز

جامعه ممیزی و بازرسی ایران، مانند دیگر صنایع کشور سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت. تغییر و تحول در آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها از یک سو و ناملایمات اقتصادی همچون افزایش نرخ ارز و تورم از سوی دیگر باعث شد انجام وظیفه در عرصه بازرسی و کنترل کیفیت به یک فعالیت فداکارانه برای صاحبان کسب و کار و فعالان صنعت بازرسی تبدیل شود.

نمود افتخار و غرور در صنعت بازرسی آنجایی است که با وجود تمام چالش‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های بازرسی به عنوان افسران کیفیت همواره بر انجام کار سالم و حرفه‌ای تاکید داشته و در این زمینه الگویی برای دیگر صنایع هستند.

اعتقاد راسخ دارم جامعه ممیزی و بازرسی ایران با اتحاد، همدلی، تداوم تعهد بر کار و اخلاق حرفه‌ای، می‌تواند ضمن عبور از این چالش‌ها و توسعه فعالیت‌های خود، به چرخش سهل‌تر چرخ اقتصاد کشور کمک کند.

بنده و تمامی همکارانم در هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران با وجود تمام مخاطراتی که در ۲ سال گذشته گریبان گیر شرکت‌هایمان شد، لحظه‌ای برای احقاق حقوق اعضا و پیگیری مطالبات صنفی درنگ نکرده و هر آنچه را که خرد جمعی بر آن تاکید داشت انجام دادیم.

در پایان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به شما کارآفرینان گران قدر، این نوید را به شما عزیزان خواهم داد که در سال جدید با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه خدمات، جایگاه صنفی جامعه ممیزی و بازرسی ایران را در میان تشکل‌های اقتصادی صنایع مختلف کشور ارتقا دهیم.

ارادتمند

سعید تاجیک

رییس هیات مدیره جامعه ممیزی و بازرسی ایران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *